Beleef een bijzonder evenement én steun voor de André Kuipers Stichting

Exclusieve ontmoeting voor u en uw relaties, met een privé-rondvlucht in de historische Dakota ‘Prinses Amalia’.

Geschikt voor maximaal 16 personen

Astronaut André Kuipers en DDA oprichter Anne Cor Groeneveld, respectievelijk voorzitter en secretaris/ penningmeester van de André Kuipers Stichting, bieden exclusief en eenmalig de kans een uniek evenement te organiseren voor maximaal zestien personen. De opbrengst komt ten goede aan de André Kuipers Stichting. Uniek onderdeel van het evenement is een privé-rondvlucht met de historische Dakota ‘Prinses Amalia’.

BIJZONDERE VERHALEN

Tijdens het exclusieve evenement presenteren André en Anne Cor in de lounge van Jetsupport op Schiphol-Oost bijzondere verhalen over de veelbewogen geschiedenis van de Koninklijke DC -3 Dakota PH-PBA Prinses Amalia. Dit toestel heeft in 1944 deelgenomen aan D-Day (de invasie van Normandië).

Na de oorlog heeft prins Bernhard het vliegtuig als nieuwe eigenaar geregeld zelf gevlogen tijdens staatsbezoeken, voordat het in gebruik werd genomen als eerste regeringstoestel. Deelnemers aan het evenement kunnen na afloop van de presentatie een rondvlucht maken met de Prinses Amalia en daarna aanschuiven voor een culinair driegangendiner. André Kuipers vertelt tussendoor over wonen, werken en dineren in de ruimte.

Voor informatie over dit unieke en exclusieve evenement en de hoogte van uw donatie, nodigen wij u uit om contact op te nemen met de heer Anne Cor Groeneveld, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.